Breinbrekers

Overall werd de quiz dus als ‘lastig’ bestempeld. Wat waren de breinbrekers dit jaar? De E van AESOP gaf wat problemen. Ook blijkt die E verdacht veel te lijken op de E van het merk AESTEC. Alleen, het is toch net even anders.

Aestec Aesop

Daarnaast bleek ook de C van KitchenAid niet makkelijk. Misschien is dit merk toch minder bekend dan we dachten?
KitchenAid

Wie overigens snel doorhad dat er dit jaar wel heel veel drankmerken bij zaten (5 stuks: Bacardi, Jim Beam, Tanqueray, Gordon’s, Underberg), kon makkelijk doorpakken.

Oplossing

Uitslag letterquiz
(Klik op afbeelding voor grotere versie)

Loting

De winnaar is inmiddels via loting bepaald en ontvangt een bon voor een diner-voor-twee ter waarde van € 200,-.

Bas Kist is mede-oprichter van Merkenbureau Chiever. Hij schrijft regelmatig artikelen over merken- en auteursrecht in de Volkskrant en Adformatie. Daarnaast is hij docent bij de European Institute for Brand management EURIB.